Fick nu kontakt med min lokala phonehouse butik i sollentuna och fick beskedet att min och brorsans lur anländer om 1-2timmar Känns dock fortfarande som en evighet dock
Jaha, och hur tror du det känns att veta att min lur sorterades i Stockholm klockan 05.00 i morse, men där ligger den kvar, istället för att ha körts ut till Bålsta så jag hade kunnat hämta den efter jobbet!
hoppas du skämtar haha... jag kommer säkert få min om 1-2 veckor även fast jag förbokade långt innan många här.
Jag boka min 21/09-2010 men gjorde misstaget att boka på webhallen. Så nu står jag här utan en DHD jävligt surt. När beställde du din och var?
Bokade på SIBA eftersom min förra telefon hade samma fel 3 gånger så jag har 4500kr tillgodo lägger bara på mellanskillnaden. EDIT: ringde supporten nu. "Vi kan inte se NÄR vi får in mobilerna, bara ifall vi har dom på lager"...jag:"vet du vem eran leverantör är då? 20:20 eller så?....han:"våran leverantör är tillverkaren".....hahahaha verkligen bra support.
någon gång i början av förra månaden har jag för mig, SÅFORT den kom in i deras data system, dom skulle få in 4 stycken men vet inte när ...
beställde från halebop igårkväll och de skickade imorse...rekomenderas + mobilen är INTE operatörslåst där heller!!!
Gjorde samma även jag. Min beställning är under behandling och enligt kundtjänst skickas den på måndag. Betalade du allt på en gång med kort, eller tog du postförskott eller så?
helt säker på att mobilen ej är operatörlåst från halebop? kanske skulle ta beställa med kontantkort och sen slänga kontantkortet och sätta i mitt sim kort
Frågade dem innan jag beställde då vi har *sommarstuga* i fillipinerna och jag vill köra lokalt kontantkort där och de sa att HTC telefonerna var inte operatörslåsta
du ska köra annan operatör? kanske ska invänta tills du fått din och kan bekräfta att den ej är operatörslåst
Har följt denna tråd då min bror beställt telefon. Detta ledde till att jag blev alltför sugen på en DHD själv. Ringde mediamarkt i Bäckebol kl 10 i morse och tro på fan, dom hade den hemma!!!. Hämtade den på lunchen och sitter nu och leker runt för fullt med den. Detta blir en trevlig helg!!
fick min order från katshing idag! fick dock ingen förvarning att dom skickat den utan fick ett trevligt sms på eftermiddagen!
The Phone House skriver att det är svarta modellen de har/hade men det var ju bruna, inte för att det spelar roll men ändå.
ÄNTLIGEN FICK JAG MIN!!! Utlovades dock svart men mobilen verkar vara den "bruna"... ;/ så vet inte...