Förbeställningar?

Diskussion i 'Desire HD' startad av nixz, 16 september 2010.

1. dubstepshurda

dubstepshurda Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Trevligt, frågade support både i chat och i mail dock, fick svaren båda gånger att mobilen var olåst och funkade med alla operatörer :) ! Så tror jag beställer idag om far min (finanseraren) samtycker eftersom jag studerar på heltid.

2. Fredrik88

Fredrik88 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag studerar också på heltid. På SU. Jag tog på 12 mån och pejjar 1899 för telefonen kontant därefter 250 spänn i månaden. Sen efter 12 mån blir det något nytt :)

3. Car'a'carn

Car'a'carn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

När beställde du den? Jag beställde min igår kväll och då fanns den i lager men jag har inte fått något mail att den skickats. Låter skumt. Får kolla leveransstatusen när jag kommer hem.

4. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag beställde den vid 20 igår kväll. Fick mail kort därefter om kollinummer. Det roliga är att i leveransstatusen på min beställning på halebop står den som Levererad... Det är skumt.

5. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde min innan 20 igår. Var nog runt 15 eller så nu när jag tänker efter. Fick också ett kollinummer men de har inte dragit några pengar eller skickat fler mail. Har tyvärr inte min kolliemail här :).

6. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Pengar dras när du hämtar ut leveransen. Ikväll kommer vi nog se vart paketet är :)

7. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har för mig de drog pengarna när de skickat men du kan ha rätt :). Kan ju hoppas.

8. Cenax

Cenax Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nu är väntan äntligen över, ska nu hämta ut min efterlängtade DHD :D

9. emptypockets

emptypockets Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    LG G4

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G4