Förbeställningar?

Diskussion i 'Desire HD' startad av nixz, 16 september 2010.

1. dubstepshurda

dubstepshurda Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Trevligt, frågade support både i chat och i mail dock, fick svaren båda gånger att mobilen var olåst och funkade med alla operatörer :) ! Så tror jag beställer idag om far min (finanseraren) samtycker eftersom jag studerar på heltid.

2. Fredrik88

Fredrik88 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag studerar också på heltid. På SU. Jag tog på 12 mån och pejjar 1899 för telefonen kontant därefter 250 spänn i månaden. Sen efter 12 mån blir det något nytt :)

3. Car'a'carn

Car'a'carn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

När beställde du den? Jag beställde min igår kväll och då fanns den i lager men jag har inte fått något mail att den skickats. Låter skumt. Får kolla leveransstatusen när jag kommer hem.

4. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag beställde den vid 20 igår kväll. Fick mail kort därefter om kollinummer. Det roliga är att i leveransstatusen på min beställning på halebop står den som Levererad... Det är skumt.

5. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag beställde min innan 20 igår. Var nog runt 15 eller så nu när jag tänker efter. Fick också ett kollinummer men de har inte dragit några pengar eller skickat fler mail. Har tyvärr inte min kolliemail här :).

6. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Pengar dras när du hämtar ut leveransen. Ikväll kommer vi nog se vart paketet är :)

7. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har för mig de drog pengarna när de skickat men du kan ha rätt :). Kan ju hoppas.

8. Cenax

Cenax Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nu är väntan äntligen över, ska nu hämta ut min efterlängtade DHD :D

9. emptypockets

emptypockets Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    LG G4

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G4
    Info:
    Nova Launcher
    Idag hade jag världens tur. Skulle fika med en polare då passade jag att gå in på teknikmagsinnet och fråga om de hade dhd inne och det hade de. Nu ska jag avboka webhallen och halebop.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

10. Tobsod

Tobsod Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Dagens svar från CDON:

"Vi får mindre leveranser veckovis och räknar med nästa större sändning först i början på december.

För tillfället vet vi ej hur många telefoner HTC kommer att leverera per sändning och kan därför inte lämna ett leveransdatum när just du får din telefon.

"

11. Shidapu

Shidapu Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Hej allihop!
    Har följt tråden ganska väl, har utgått från folk som skrivit dom närmaste dagarna och veckor..
    Har varit i kontakt med Dustinhome och fick idag ett mail från dom, bifogar nedan:

"Hej,

Om du beställde den 3:e november så är det ca 300st före I kön. Tyvärr helt obekräftad leveranstid i dagsläget när nästa leverans kan ske."

Så jag utgick från flera här och det verkar som att Halebop har snabbast leverans tid just nu :)

Så satte en beställning från Halebop, och precis innan jag fortsatte med mitt köp så såg jag snabbt att deras nästa leverans är v.46, nästa vecka antagligen.

Jag hoppas dock på denna, men jag kommer att posta även jag när min har dykt upp!

Mvh
    Kenny

12. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sweet. Nu fick jag ett mail från Halebop att min vara är på väg :).

13. flocki

flocki Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma här, då blir det att avboka från CDON. Ska bli riktigt kul med en ny fräsch telefon, börjar bli måttligt trött på min Satio.

14. sirbrutalhentai

sirbrutalhentai Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fan, jag beställde ju min 16/9 och fick ingen i första batchen. Ringde till Webhallen och jag har plats 24 i kön...sjukt. Han jag snackade med kunde inte bekräfta nått om nästa leverans men mumlade om december...

Jag chansade och gick till ONOFF och Telekiosken där jag bor, om de hade ett ex som väntade på att bli köp av mig. Fick svaret från båda tomtarna att telefonen är återkallad pga programvarufel och att den inte kommer/har börjat levereras än....trots att jag påpekade att detta var fel så gav dom sig inte...

Blir man idiot av att sälja mobiltelefoner eller måste man vara en idiot för att få sälja mobiler?

15. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

haha, jag pratade med en kille i en tre-butik och han visste inte vad nexus one var för något. Han sa att det var den dåliga mobilen med 5" skärm som ingen ville ha... HAHHAHAHAHAA. När jag bad att få känna på en DHD så slängde han fram en kopia i plast typ en leksakstelefon. haha. Jag tror att man måste vara lite korkad

16. Fredrik88

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Jag fick ett likadant mail nu för en stund sen. Kan dock fortfarande inte se på posten vart paketet är någonstans. Kan du ?

17. Car'a'carn

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej posten har bara fått informationen att de ska få ett paket att skicka. Den skickas nog i morgon och dyker upp på onsdag.

18. dubstepshurda

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu beställde jag från halebop, hoppas man får mobilen denna eller nästa vecka :)

19. Denesfay

Denesfay Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hämtade min på Onoff idag. Onoff i Eskilstuna då.
    En snubbe före mig handlade också en så dom verkar ha några stycken. Kan säga att denna lur är riktigt ljuvlig!
    Hade en HTC Touch Diamond innan som ligger nerstoppad i en låda nu.

20. dubstepshurda

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gillar din entusiasm, "som ligger nerstoppad i en låda nu". Haha, var den så mycket bättre? ;)