Jag upptäckte precis att releasedatumet som står på Webhallens hemsida är den 15;e SEPTEMBER, inte Oktober. På något sätt kändes det som ett slag i magen. För visst är det Oktober nu, va?
Från XDA: "Just spoken to a guy at Mobiles.co.uk who has stated they should have it today but no order has arrived at the warehouse (He spoke to carphonewarehouse whilst on the phone to me) They have stated it should arrive over the weekend making it available for sale on Monday..."
Från XDA "mobiles.co.uk säger att telefonerna har kommit in i Carphonewarehouse lager och de nu distribueras till de olika butikerna. Supporten sa att det ska vara i morgon eller måndag innan dem levereras."
Ah då kanske den hinner komma precis efter mina tentor är slut, vilket är bra, för om jag hade haft den nu hade jag troligtvis kuggat båda tentorna Sen så har jag en kurs i Tillämpad programmering lagom till leveransdatum, ska se om jag kan pillra ihop något sjyst program då, kanske lite OT men om någon vet/kommer på något roligt man kan mecka ihop så skriv gärna här!
tyvärr måste jag göra dej besviken Telenor och Vodafone är inte samma, Telenor köpte Vodafones nät här i Sverige