Har även ett direkt avtal med HTC som kortfattat innebär att vi kommer få hela batchar av det vi har beställt. Och senast (Idag) från BrightPoint var leverans nästa vecka.
Den där är troligen brun. Om man importerar den och ändrar ljus och kontrast så ser man stora skillnader:
skulle typ inga bryr sig om själva mobilen och HTC i överhuvudtaget, och alla skulle bara köpa SE eller Nokia som det var förut,så skulle vi har fått dessa mobiler tidigare än vad vi tror, pga att de ville i´ju inte tappa mer kunder. Nu är det ju så att denna DHD och HTC senaste telefoner har blivit en hysteri runt om i världen och modet, detta gör så att själva företag vill "spela" med oss, "höja längtan" för att ge större inverkan att vi blir mer och mer sugen på deras senaste release för locka mer köpare. trött på såna "smutsigt spel" från HTC , och jo jag är jävligt trött på att vänta. JAg vill ha min vara nu som jag har beställt för jävligt jätte längesen.
Okej, då har ni en annan prio då tydligen. Det suger ju för mig då. Trots att jag beställde i princip direkt när jag såg den på hemsidan så finns det en annan rangordning. Inte bra alls. Har alltid haft datumet mitten av november däremot.
Både och. Om dom nu vill "höja längtan" så kan det ju vara både och, dom vet ju redan att vi beställt telefonen och tror inte att man blir gladare av att vänta. Tror mer på att vi kunder blir irriterade och hellre köper någon mobil som redan finns på marknaden. Om jag är en vanlig användare, som skall köpa ny telefon och går in till någon butik för detta. Klart är då att jag köper en telefon som finns i butik eller iallafall som dummie. Redan där tappar dom kunder, det är bara vi som sitter och skriver här som är inlockade i deras spel
Kan mycket väl stämma November också för den delen. Men senast (Ja, som sagt idag från BrightPoint) var nästa vecka. Däremot så har sådant ändrats förut, och det återstår och se. HTC har iallafall hållit sin del med Oktober, vad folk glömmer bort är att sverige inte är någon direkt stor marknad och blir därav inte prioriterad lika högt. Jag blir inte förvånad om wienerbrödslandet och våra kära kamrater i norge får dom någon vecka före oss.
Det är nått jävla galet alltså. Kan det vara att de har upptäckt ngt fel som de måste åtgärda innan leverans? Kan det vara detta med proximity sensor problem? Hmm...jag får inte det ihop. varför har inte lanseringen fungerat även på de stora och mer prioriterade länder....det är inte bara Sverige som väntar.
Om man ser till t.ex. denna http://viewitem.eim.ebay.se/NEW_SIM_FREE_UNLOCKED_HTC_DESIRE_HD_BLACK_MOBILE_PHONE/200532830468/item Finns det någon anledning till att INTE köpa den? Jag kan inte säga att jag köpte många dyra saker från andra länder så jag är lite tveksam till naturen.
Märkligt att HTC har gått ut officiellt till IDG och sagt 3/11 som releasedatum i Sverige.....jag tror att du precis som alla andra bara gissar.
"Shipped from the UK within 7-10 days" kan betyda att den inte finns inne för omedelbar leverans = samma sak som en förhandsbokning = kan lika gärna vänta 10 dagar och se om den dyker upp i Sverige.