Läs detta... Jag var just under Lunchen och pratade med en av mina kontakter på Expert ang DHD. Jag har varit i kontkat med han hela tiden ( nästan dagligen) och hittils har jag fått olika svar från dag till dag beror på vad han såg på datorn. Det finns två olika program där man ser saldo på produkter. Det ena är på lagret och det andra går man in och kolla på själva produkten. Hittils på LAGRET har det stått olika datum för när DHD kommer men när man har gått in och sökt på produkt så har det varit tomt dvs stämmer inte. Det måste också initialt stå att när man söker på DHD som produkt att även där står ett viss antal DHD samt datum när de kommer till butiken. För att upprepa mig så har det hittils varit tomt när man har sökt på produkten (dvs DHD). Idag står det att den kommer på LAGRET i Norrköping nästa måndag och när man söker på produkt (dvs på andra programet) så stog det 4 st och att de kommer till butiken nästa Tisdag. En av dem är min så klart
Men när man pratar med min andra kontakt på 2020 säger hanfortfarande mitten av November. Men några butiker kan få några st (i detta fall 4 st på expert) bara för att rulla på lanseringen och kanske mer som reklamaktig eller dylikt. Stora antal beställningar kommer tidigast i mitten av November. Vad ska jag tro vet ja inte. Jag tror på de båda med tanke på att de alldrig svikit mig tidigare dvs sanningen ligger i mitten
Last edited: 21 oktober 2010