Prata med henne nu, och var ensam på kontoret haha.. Första batchen är hos dem nu, dvs ca 73 beställningar.. Resten av lurarna kommer i veckan, hon vågade inte säga ner.. Sad news
OKIDOKI. Men jag tycker ändå att Expansys har hållit sina utlovade datum riktigt bra, bättre än alla andra, så detta tar jag till mig av och förlitar mig på: "Om du beställer denna produkt före 15h00 CET idag, SE kan kunder förvänta leverans inom 6 arbets dagar" och det borde betyda att jag har min telefon om en vecka cirka. edit: vilket är behövligt då jag sålde min Satio lagom i tid till den preliminära lanseringen 15:e oktober. Lever på lånetelefon.
Leverans = att varan levereras till mig som kund, alltså att jag tillhandahåller den. Tänker jag tro iallafall! Annars kör fan jag snart en Ebay jag också.
Det är ju iof ett datorprogram som beräknar den siffran beroende på när dom tror att dom får inte telefonen. Som jag skrev innan så kommer inte alla som dom tänkt sig så den siffran kommer ändras
Om man ska se det från den ljusa sidan har dom ju iallafall börjat få in telefoner. Det betyder att htc har färdiga mobiler att leverera. Nu kommer det antagligen fortsätta rulla in mobiler allt efter som