Är det någon som vet vad det är för fel på drivrutinerna som installeras hos mig?
Jag försöker uppgradera till android 2.1 men det går inte. NPS startar och laddar ner den nya programvaran, men när telefonen startas om så "fastnar" jag. Datorn börjar installera några drivisar automatiskt, men det blir något fel...
t.ex nu har jag försökt igen, och då blir det så att datorn (W7 x64) installerar "Samsung Mobile Modem", men sen blir det en sån där gul varningstriangel med ett utropstecken i. Vad kan det vara för fel? Har installerat dom där drivisarna som fanns med på skivan, men använder en nyare version av NPS (1.5).
Help...
edit: Sen så hittade jag en zipfil med drivrutiner, en av mapparna heter "modem" och är alltså en modemdrivis. Jag har testat att försöka få windows/device manager att använda den drivrutinen, men den säger bara att jag redan har den bästa drivisen installerad.
Finns det någon lösning på detta?
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg214.imageshack.us%2Fimg214%2F3797%2Fsamsungmodemskiten.jpg&hash=c71cf39f9cef6849812b765aca8d7367)
edit:
Det gick att installera dom där äldre drivisarna fårn zip-filen på laptopen, så jag har kunnat uppgradera nu.
Last edited: 7 augusti 2010