Framtida uppdateringar

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av helldroid, 7 juni 2011.

1. helldroid

helldroid Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Vad tror ni om framtida uppdateringar till Galaxy S?

Kommer Samsung att satsa länge till på sitt gamla flaggskepp? Och blir 2.3 sista versionen, eller går de vidare med 2.4?

Antar iofs att Samsung går ut och meddelar när sista uppdateringen är skickad.

Med det sagt är det ju rätt kul, har haft luren snart ett år, och den har månad för månad blivit bättre och bättre. Den är verkligen i sitt esse nu, men man undrar ju lite försiktigt hur bra (mycket bättre) den kan bli. Att man sedan har blivit knäpp i huvudet och uppdaterar telefonen någon gång i veckan är väl smällar man får ta i jakten på den optimala luren....

2. Megalo

Megalo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Tror att 2.3 är det sista vi ser. Möjligen buggfixar kan komma, men 2.4 kan vi nog vinka hej då till.

3. -Henric

-Henric Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    349

MINA ENHETER

Jag tror att Samsung ej kommer släppa mer uppdateringar, men vi skall nog ändå inte säga "Hej då" till 2.4 redan nu, då vårat hopp fortfarande är custom ROMs så som CyanogenMod. Samsung HTC Tattoo levererades med Android OS 1.6 och har idag 2.3.4 (nyaste :)Custom ROM)) precis som Samsung Galaxy S och Samsung Nexus S m.fl.

Last edited: 8 juni 2011
  4. huheeje

huheeje Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

hoppas inte på mer än lite buggfixar