Jag har inte fått någon uppdatering idag via OTA la in FRF85B igår eller i Onsdags kmr inte ihåg. Vad håller google på med när kommer den slutgiltiga? Så tänkte lägga in denna manuellt igen men ligger filen bara på 908kb? låter lite.
Är ju inte precis jobbigt att lägga in uppdateringar jag tankade den på väg till jobbet i morse och la in den när jag satt på tunnelbanan. De som satt bredvid såg mycket intresserade ut när jag boota in till recoveryn
Fick den igår när jag satt hos google. Inte alls imponerad. Har fortfarande en Marketbugg som gör att Marketen är seg och får fel (massa logcat) Wifi verkar inte scanna, tappar mitt nätverk hemma och kopplar aldrig upp sig igen. Måste restarta wifi för att få den att connecta igen. Bara två irriterande buggar, finns fler..
Fick min ota imorse när jag satt på muggen Hade lagt in frf50 manuellt tidigare.ung Just nu sitter jag ute på soldäck på båten till finland och använder wifi tehteringen till laptopen, fan va najs! Bra väder också
För 5 minuter sen fick jag min OTA; booten dröjde lite längre men sen var det kirrat. Den gick från manuellt FRF50 till FRF91.
Aldrig fått heller, provat med checkin-koden också. Tänkte avvakta med manuell uppdatering (fr85b manuellt) flr att se OM den någonsin kommer...