Är det någon som spelar detta spel? Jag drog ner det igår och testade lite. Det lilla jag testade så gillar jag spelet faktiskt. Finns i en gratis version, som verkar vara som versionen som kostar pengar. Bara det att det är reklam. Så dom verkar inte ha bantat ner spelet iaf Vilket är bra. http://www.appbrain.com/app/com.hg.gunsandgloryfree Men blev lite förvånad när jag kollade spelet på AppBrain. Då stod det att spelet kräver 2.2, fast jag kör 2.1 och det fungerar klockrent.
Påminner lite. Men gubbarna du köper loss är rörliga så du kan styra runt dom på banorna. Men riktigt roligt spel, som dock drar lite väl mycket batteri
Det var grymt kul faktiskt. Lite buggigt ibland om man ställt gubbarna lite för nära en annan gubbe, då kan det vara svårt att klicka i rätt gubbe. Annars var det skön grafik också! Ähh, batteriet går ju att ladda
Klarade just ut detta fantastiska spel. Helt klart det bästa som någonsin gjorts till Android. Synd att det inte var så många banor bara :/ Hoppas på fler banor, eller en 2:a
Prövade det lite idag, var rätt kul. Att man kan flytta gubbarna gör det ju lite annorlunda mot andra tower defence spel.
Jag brukar inte gilla TD, men det här spelet har lite extra med rörliga gubbar o grejer, riktigt roligt.
Spenderade 4½ timme med det sopelet på tåget igår... Det var en snabbresa kan jag säga... Vidare kan jag rekoemendera prison tycoon. Det har dödat hur många timmar för mig som helst...
Provade spelet på min CyanogenMod 6 utrustade nexus one i kanske 2minuter. Därefter stängde jag av spelet för att sedan starta upp det igen. Och sedan dess har jag fått FC hela tiden när jag ska välja första banan... Jag har testat med att Reset data i programhanteraren vilket inte hjälpte Dessutom har jag testat att installera om spelet, men det hjälpte inte heller. Så nu vänder jag mig till swedroid om ni har någon aning om hur jag ska kunna lösa problemet.
Jag fick samma ändra vm heap size till ett snäpp under det som är default så funkar det, jag fick det svaret av utvecklaren och det funkar fint på min desire nu med cyanogen 6