Helskärmsanimering?

Diskussion i 'Wildfire' startad av Stefan85, 4 oktober 2010.

1. Stefan85

Stefan85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Hejsan!

Har en vän med en Wildfire.
    Han får inte igång sin "Helskärmsanimering" med vädret på HTCs Widget som är en klocka + väder i ett. (Alla animeringar är på i inställningsmenyn).
    Varför är det så?

Ha´re fint!

2. Crimzoneyed

Crimzoneyed Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Är bara animeringar för vissa väder tror jag. så som regn = vindrute torkare

3. Defeat

Defeat Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Nej:
    Regn = droppar + torkare
    Målnigt = måln glider förbi
    Soligt = skärmen "bländas"
    Snö = snöflingor + isbildning på skärmen
    blåst = löv flyger förbi.

Finns säkert mer. Finns animationer för alla väder. Stödjer verkligen htc wildfire dessa dock?

För övrigt är animationerna endast någon sekund långa och syns endast när man låser upp skärmen, kanse därför han inte ser dem? Och sen måste man ha htc standardklocka (den vita digitala som hängt med sedan htc touch diamond) för att det ska funka.

Välj htc-klockan, välj fullskärmsanimering (kommer upp som alternativ efter man valt klockan), släck skärmen, tänd den och lås upp - där syns animationen.

4. Stefan85

Stefan85 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Tänkte lyfta tråden lite.
    När vännen tittar på "Väder" appen (den som visar enbart vändret nu),
    och går in bland inställningar, så kan man se just helskärmsanimeringarna som kommer upp på min Desire när man sätter på skärmen (vid "klocka" widgeten).

Men i sjävla "Klocka" widgeten från HTC så kommer det inte upp någon helskärmsanimering när han tänder skärmen (på wildfire).
    Gör jag samma på Desiren med samma Widget så kommer helskärmsanimering upp med moln och allt.