Tjenare allihopa. Jag har en fråga! Jag vill ha en app som gör att när jag trycker på HOMEKEY (stora knappen på min SAMSUNG GALAXY S) så kommer jag till Program och inte till homescreen. Jag vill inte ha någon homescreen, jag vill att det ska vara som iphone till exempel att man är låst till PROGRAM. Fråga om du inte förstår! snälla hjälp mig! tack i förhand!
Är det LauncherPro du använder? Vad heter Appen? Kan du ge oss mer Info ? Ändra topic till något, vettigare också
Hej Jag använder ingen app , jag har vanliga home teamat. Inget särkilt, vill bara inte ha någon homescreen utan att "förstasidan" ska vara PROGRAM!
om du vill ha som iphone är det väl bara att ta bort alla wigets och ha program där i stället eller hu menar du
Ok Jag har en samsung Galaxy S och nej jag vill sätta ut alla apps på homescreenen. Jag har mina anledningar. Men finns det ingen app som blockar mobilen från att komma till homescreen? Jag hittade en app men den hade några andra effekter som jag inte var så intresserade av.
Om jag inte minns helt fel så tillåter inte google att man tar över funktionen för hemknappen så du får vänja dig vid hur android fungerar. Om du prompt vill att den ska fungera som i iphone varför köpte du inte en sådan isf?
Hoppla där ser man missat det men det beror ju på att jag inte kör den launchern Så det kanske är vad TS är ute efter?
Eller så gör du som Andreas säger genom att rensa din homescreen och sedan lägger du ut genvägar så får du ju som du vill