Hejsan och tack för detta väldigt trevliga forum.
Jag antar att det var oundvikligt att det skulle ske något illa nu när jag pillar med min ZTE Blade.
Först flashade jag boot med boot.blade.superboot.mcri.r3.img vilket inte var så smart då den endast har stöd för OLED+TFT och jag antar att jag har en LCD skräm, så allting fick konstig färg. Sedan visste jag inte vad jag skulle göra så jag provade 'fastboot-windows erase boot' och det var nog ännu sämre, så nu kommer jag endast till bootloadern. Det jag ber om hjälp är: hur får jag tillbaka stock boot?
Ursäkta mitt nonchalerade av alla varningar att man inte borde göra sånt här om man inte vet vad man gör men jag tänkte att jag får väl lära mig.
Tack på förhand
EDIT
Nu har jag fixat och trixat hela kvällen med min telefon och det är mycket att tänka på, men nu kan jag använda Clockworkrecovery för att byta ROMs etc, synd att jag inte gjorde en backup på min telefon som den var innan jag började ha sönder den ^^
Skulle gärna vilja ha stock ROM:en så att jag kan göra om telefonen så den blir som när jag plockade upp den ur kartongen. Så om ni har länk till den vore jag tacksam!
Åter igen tack så mycket för alla tips!
Last edited: 7 januari 2011