Hej Har haft min htc incredible s och har varit nöjd med den förutom att den glappar i 3.5mm uttafet men den ska in på lagning nu... fast min fråga är kan man få ett tema eller liknande så man får den här ringen som sensation har när man ska låsa upp den eller kommer det vid ngn ny uppdatering vill verkligen ha den helt ny på forumet och fattar nada så hoppas jag posta på rätt ställe
Skulle även vilja veta lite små kul saker man kan göra med den har haft lite tråkigt de senaste dagarna och kommit på att jag inte har lekt så mkt med den på senaste tiden hehe kan man byta färg på lampan som blinkar på htc incredible s?
Njae jag har inte sett en app med liknande htc's nya lockscreen än men den kommer nog säkert snart, alternativt roota och skaffa en ROM med lockscreenen. Testa med LED me know
Jo "Agile lock" kan du installera det är precis som HTCs nya locksceen om det är den här du menar https://market.android.com/details?id=com.nanoha.SenseScreen_charge
Läste nånstans att man kan ändra färg på Menyraden längst ner samt raden längst upp på startskärmen...?
hittar såklart där man kan ändra tema men har fattat det så att man kan ändra färg på själva originaltemat?