Problem: Ingen data

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av sw33troll, 18 juli 2012.

1. sw33troll

sw33troll Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Nu är det fjärde gången på lite drygt en vecka det här händer, så jag tänkte höra om någon annan har haft problemet. Min telefon slutar helt plötsligt att ta emot data trots att täckning finns för mobil data. Inga paket skickas helt enkelt.
    Problemet kommer oprovocerat och jag kan därefter inte använda min mobila data hur många gånger jag än aktiverar och inaktiverar flight mode/ startar om/ startar om genom att hålla in powerknappen i 10s etc.
    Problemet håller sedan i sig i någon till några timmar, men slutligen får jag tillbaka min mobildata anslutning. Jag trodde först att det var kopplat till problemet med WCDMA only-inställningen, så jag provade den lösningen, men utan resultat.

Är det fler som har samma problem här? Vet inte om det beror på 3:s mobilnät eller på min HOX, men det är grymt frustrerande när det händer. Någon som har några tips?

2. johnconnor

johnconnor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    393

MINA ENHETER

Vänj dig...du har Tre. Om du läst de andra trådarna angående Tre som operatör kan du bilda dig en uppfattning om hur andra upplever diverse problem kring detta företag.

3. sw33troll

sw33troll Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Och jag som bara trodde att det var en trist attityd som florerade på forumet. Vad tråkigt... aja bara att sälla sig till de missnöjda kunderna