Många väntade förändringar, än så länge relativt nöjd. Inga större ground breakers... många funktioner är man ju van vid på android. Rätt skönt att iOS är ifatt så att säga när det gäller enkelt mobilanvändande.
Mest imponerad att min gamla 4a hoppade igång idag efter att trillat i vatten för 3 månader sen. Lite laggigt för mig på vanliga 4an, men kan också vara fuktskada som gör det. Kan inte få igång wifi, kan också vara en skada från simturen.
Men håller med det många andra nämnt tidigare, vore ju kul ifall apple kunde komma med något eget istället för låna från andra, men iofs, varför uppfinna hjulet 2 ggr.
Utseendemässigt så är det ett stort lyft för iOS, riktigt bekvämt att hålla på med den nu.
Kan även nämna att uppladdning går som ett skott, 17% på tiden det tog mig att jag satt i laddaren, gått och fixat ett skärbyte i maskin, hämtat vatten och kommit tillbaka. Brukade ta evigheter kändes det som när det gällde 4an.
Men fortfarande låst till itunes, när ska dom lära sig? Vore rätt trevligt att åtminstone ha tillgång till alla standardmappar med video, musik, ringsignaler osv. Inte bara bilder. Rätt sjukt egentligen att man ska behöva jailbreaka bara för att få den frihet man får out of the box på android.
Fortfarande imponerad att den överhuvudtaget hoppade igång...
Last edited: 19 september 2013