Tjenare tänkte köpa en platta för max 1700 Har kollat runt och hittade denna http://www.androidpc.se/products/98-superpad-max-kampanj.aspx men jag undrar om det e någon på forumet som köpt den och i så fall vad tycker ni om den ?? Finns det någon annan som köpt annan platta med bra skärm i min prisklass så svara gjärna! Tack!
Finns några personer på forumet som säljer Nook Color för den summan, kolla under Köp&Sälj. Det finns ett antal företag som säljer "billiga" kinaplattor. dessa har oftast resistiva skärma och en gammal processor som inte kan köra Flash. Sedan är oftast priset ex moms och tull (plattorna skickas direkt från Kina, du som mottagare får betala moms+tull+avgift)
En beg galaxy tab? Går att få till en lite högre kostnad, men man får rätt mycket för pengarna: 1Ghz hummingbird, 512Mb ram, 16GB lagring (32 extra med microsd-kort möjligt) bluetooth, wifi, gps, bra skärm & batteri.. ja listan kan göras lång Jag köpte min i fredags och är grymt nöjd, 7" passar mig perfekt. Funkar perfekt att dra hem filmer direkt till taben med tTorrent