En fråga, har du uppdaterat till 2.2.1? jag kan hålla med om att med 2.1 (som kom installerat när jag köpte i somras) laggade det löjligt mycket, även 2.2 laggade och man var ju tvungen att köra med diverse laggfixar för att få bort det irriterande lagget. Men när jag körde in 2.2.1 så blev dessa problem minimala. GPS har jag ej testat med 2.2.1 men många säger att den blivit bra mycket bättre. Men 6000:- är ett väldigt högt pris med tanke på de initiala problem som funnits... men tycker Samsung är en av de få som faktiskt aktivt hela tiden jobbat på att ta fram nya Android versioner... mycket mera aktiva än de andra aktörerna.
Men jag kommer utan tvekan att köpa SGS2 när den nu dyker upp förhoppningsvis i början på Maj mycket pga. sa+ skärmen, 16gb internminne (Vet inte om 32Gb kommer hit...) och deras Exonys 4210 SoC... visst tester nu pekar på att Tegra2 är vassare... MEN och det är ju ett stort MEN så har ju inte Samsung optimerat deras drivrutiner... lyckas de med det så kommer den ju soppa banan med Tegra2...
Last edited: 11 mars 2011