Lite orolig....

Diskussion i 'Blade' startad av ekanboy, 6 februari 2011.

1. ekanboy

ekanboy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Min Blade är just nu inne för "undersökning" hos Anovo. Lite kortfattat så ska dom kolla varför jag inte har nån 3G uppkoppling på den,(har 1 annan tråd om mitt problem)

När jag läste på servicehistoriken står det att den först skickats till Anovo i Nacka,därefter till Anovo i Gävle....wtf! Vidare står det att serviceärendet är avslutat och att mobilen skickas direkt till kunden (jag) efter avslutad service,fattar inte riktigt vad som händer!

Verkar som om den 1st varit i Nacka och direkt skickats till Gävle?

Jag har INTE läst mycket gott om Anovo :(,har läst åtskilliga kommentarer från arga och besvikna kunder som klagat på allt från reservdelar som varit sämre än originaldelarna,att det tagit en jävla tid hos dom och att dom i vissa fall vägrat följa garantin etc,etc....

Min fråga är ifall det finns nån här inne som kan dementera dessa uppgifter för att lugna mig en smula :ehm:

Jag hoppas o ber att jag får tillbaka min lilla vän snart,saknar honom så mkt!!

2. perakesson

perakesson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Ring till Anovo Gävle 026-541560. De brukar svara vänligt i telefon o berätta.

3. ekanboy

ekanboy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det hade jag gärna gjort om det inte kostat 20 :-/samtal,fan helt sinnessjukt ju :mad:

4. frank

frank Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Du ska nog inte räkna med så mkt när det gäller Anovo.
    Min gamla w880i började glappa i kontakten och jag lämnade in den som ett garantiärende. Efter två veckor fick jag tillbaka den, låst till 3 (jag har Telia, skickat in den via Telia och den var dessutom låst till Telia..) och något glapp hade de inte fixat. In igen, nu tog det en vecka men det enda de gjorde var att låsa upp den helt och debranda den. Fick alltså skicka in den en tredje gång och det tog återigen två veckor, men när jag fick tillbaka den var den äntligen lagad.

5. exec

exec Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Anovos motto är att om den går att starta behövs ingen reparation.

6. perakesson

perakesson Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

numret ovan är gratis!

7. Mirai

Mirai Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hehe alltid kul att läsa om Anovo.. En gång jobbat där, aldrig mer !