Problem: Ljud knastrar

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Stance, 8 mars 2012.

1. Stance

Stance Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har märkt ett ganska irriterande problem med min Galaxy Nexus(orootad). När jag spelar låtar ur ett speciellt album så knastrar ljudet, men bara när telefonen är låst. Kör med standard musikspelare.

Har precis provat lite med PowerAmp trial, och den verkar kunna spela låtarna utan problem när telefonen är låst, men vill helst inte betala 40kr för en app som kan spela upp låtarna. Så, finns det någon fix till stockspelaren, eller någon annan musikspelare som är gratis och bättre än stock? Har försökt fixa crackad PowerAmp, men ingen har funkat.

Tack för hjälpen!

2. otto

otto Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Vilken tur att ingen crackad version fungera. 40kr för en underbart bra app som en person lagt ner åtskilliga tusentalet timmar på för att få uppdateringar under hela appens livstid är rätt fantastiskt enligt mig.

Jag har svaret, men tänker in ge det till dig p g a din attityd

Köpa en telefon för 5000kr och inte lägga 40kr på en app man vill ha... suck

fregor och Bmsone gillar detta.
  3. Stance

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nej, köpa en telefon för 5000kr sen för att vara tvingad att köpa en app för att spela upp sin musik är inte ok enligt mig. Har absolut inga problem med att stötta utvecklare som förtjänar mina pengar. Jag bad om en alternativ lösning till problemmet, inte ditt dryga beteende.

4. hjertis

hjertis Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Huawei Mate 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Huawei Mate 9 Pro
    Winamp finns ju alltid och är gratis. Man kan ju alltid testa och se om det hjälper.

Jag håller med om att det är tråkigt att betala 40:- när ens telefon inte fungerar som den ska, men att lägga in crackade apps är jag inte för. Bara min mening, dömmer inte dig.

Stance gillar detta.
  5. otto

otto Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Bra resonemang. Du köper en ny Volvo och stereon fungerar inte ibland. Därför stjäl du en Sony-bilstereo.

Det finns ingen som tvingar dig att köpa en app. Tror inte att Max som utvecklar Poweramp tycker om när någon tar hans app som han spenderat tusentals arbetstimmar med, bara för att denne någon upplever att det finns ett fel i telefonen. Det finns hundratals/tusentals sämre appar på market som är gratis, ladda ner dem istället och få inte ut det mesta av din telefon.

https://play.google.com/store/search?q=music+player&c=apps&price=1

Dryg? Ja, om det förtjänas.

6. Blabert

Blabert Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    124

MINA ENHETER

Eftersom det verkar röra sig om endast ett album, är det väl snarare där felet ligger och inte i musikspelaren?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

7. Stance

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ursäkta för att jag inte känner mig manad att betala för en massa funktioner jag varken behöver eller använder. Jag frågade inte efter hur man fixar gratis poweramp, för bryr mig verkligen inte om den. Jag frågade efter en lösning till stockspelaren, alternativt en bra gratis spelare. Vet inte varför du beter dig som om någon satt fyr i näshåren på dig.