Massa problem

Diskussion i 'Optimus 3D' startad av ivanhoe, 12 december 2011.

1. ivanhoe

ivanhoe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

är inte helt nöjd med telefonen, är det fler som har samma problem ?

* När det ringer och man har telefonen i fickan så hinner man inte ta upp telefonen innan den skickar iväg sms att man inte kan svara..

* När det ringer så fungerar så när man drar åt sidan för att svara så händer inget och svara knappen försvinner och den får man tillbaka genom att låsa skärmen och sedan låsa upp skärmen för att få upp svara knappen .. och om man inte hinner svara så får man (nästa punkt)

* Byt ordningsföljd interna processer och det går inte att ringa på ca 1 min

Detta hände i morse igen och telefonen blåstes i går morse.. i hopp om att den skulle fungera normalt....

Enda som är installerat är k-9 email pg att den medföljande email klienten hänger sig hela tiden

så är det någon mer som har liknande problem?

/Ivanhoe

2. Johan F

Johan F Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag har haft problem med att inte kunna svara, jag tror det finns en bug där på något sätt. Nu var det ett tag sen dock. Testa att byta typ av låsskärm, bara för att se om det blir bättre?

Jag kör GMail och den funkar tokbra. Någon typ av nätverksproblem? Testa med bara Wifi eller bara 3G?