Problem: Några problem?

Diskussion i 'Xperia Z1 - Allmänt' startad av Armin, 6 december 2013.

1. Armin

Armin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!
    Köpte en z1 då mitt abonnemang gick ut, är skit nöjd osv men har 3 ''problem'' med den.
    1. Scrollen i t.ex. Instagram hackar till lite om man scrollar slött och då kan den dubbelklicka på bilden och gilla den.
    2. Stängdes av igår utan någon anledning.
    3. Kameran är brusig när man ska ta foton men det kanske är något normalt? Bilderna är inte så brusiga men den är inte heller det jag förväntade mig.

Frågan är om jag ska göra en DOA? då jag har för mig att man har en vecka och göra det?
    Mvh

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.199

MINA ENHETER

Lite random tryck på skärmen kan jag uppfatta ibland med. Vet inte om den uppfattat skräp eller något. Men lagg kan ju även vara upp till appen.
    2an låter dock jäkligt konstig. Har du möjlighet att doa den för att få ut en ny direkt hade jag nog gjort det men inget jag hade lämnat in och fått vänta tex 2v för. Om det inte sker igen.
    3an är nog bara faktum, kolla kamera-tråden där flera användare har gått över till en annan kamera-app.

Sent from my C6903 using Tapatalk

3. Armin

Armin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

1an händer då och då.
    2an hänt bara en gång, hur länge har man DOA tid på sig? lika bra och göra det och få en helt ny lur :)