Hej jag har läst FAQ och fattar inte hur jag skall kunna få in en egen ljudfil under notifications. var är roten i SDkortet? HTC DesireHD hämtar ljud och sånt från HTC Club. hur gör jag?
Roten i sdkortet är de du ser när du kopplar den till datorn Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Du kopplar in telefonen med USB-kabeln, och väljer "Montera som masslagringsenhet" eller liknande i rullgardinen, sen öppnar du minneskortet på datorn och skapar en mapp "notifications" där du lägger dina ljudklipp
Vad menar du nu... Precis som ovan har nämt så är det bara att lägga in dom filer du vill ha och sen bara att välja dom från inställningar som vanligt...
ok står på inställningar för påminnelse. - välj ringsignal - där finns det en massa standarsignaler samt en hämtafler-knapp - trycker på hämtafler-knappen och då hämtar den från HTC club och filer finns i en mapp som heter notifications på sdkortet
Gå in på market och ladda ned ringdroid. Den hittar de flesta ljudklipp du har på telefonen och låter dig klippa fram och använda en del av ett ljudklipp som ringsignal eller notifikation.
Så här har jag lagt upp sökvägen till egna notifications: /sdcard/media/sounds/notifications Vill man ha egna alarm-ljud så skapar man bara en mapp som heter "alarms".
HEJ LEVER TROTS ALLA FÖRSÖK MED HTC DYSTRA SIGNAL RIMGDROIDEN TILLÅTERIN ATT ÄNDRA SIGNAL FÖR PÅMINNELSER