Notification bar

Diskussion i 'Applikationer' startad av jean08, 7 november 2011.

1. jean08

jean08 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Vet ni möjligen om det finns en app som gör det möjligt att läsa av notifications från en låstskärm såsom man nu kan göra i iphone?
    Gärna en app som gör att man kan se en del av informationen i meddelandet och inte bara att man har ett meddelande...

MVH/Jean

2. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.285

MINA ENHETER

Om man har widgetlocker installerad kommer man åt notification bar utan att låsa upp telefonen. Tyvärr har jag inget bra förslag på ett program som gör att du kan få mer info än som det redan är.

jean08 gillar detta.
  3. 2l8

2l8 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    185

MINA ENHETER

Jag kör Widgetlocker och den gör så du kommer åt statusfältet! Menar du sen att du vill ha notifications på låsskärmen som i ios5? Jag har också undrat detta men som jag fattar det så finns inget liknande!
    Jag tycker dock att statusfältets notifications räcker MEN! jag tycker det är för lite info! Jag vill ha mer information som ios5! Där man ser innehållet i mailen och alla andra program! Android visar en del men inte lika mycket! Dessutom visas inget innehåll eller avsändare på mailet när man använder touchwiz egna mail client! Gmail clienten visar detta! Men jag använder hotmail och gmail då fungerar inte gmail clienten!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

jean08 gillar detta.
  4. jean08

jean08 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Få se om det löser sig med ICS upgraden...