Det är användbart att få notifikationer på datorn men annars fattar jag inte heller hur man ska använda det.. // mobilt
Använder den för att skicka länkar på grejer från en enhet till en annan, ljudfiler, bilder osv. Notiserna stängde jag till slut av, var mer störande än coolt till slut. Copy paste är ganska användbart ibland oxo. sent from my lg g3
Största anledningen va att kunna skicka SMS från datorn. Men går det inte så är det meningslöst. Finns det någon annan app för att skicka SMS från datorn via mobilen ?
Testade och det fungerade. Dock får man betala månadsvis om man vill ha längre SMS. Tänkte om de fanns något gratis
Fr inte se ngra inkomna sms nr man r inloggad p deras sida. Anvnder samsungs sms app. Eller mste man anvnda mysms appen i mobilen fr att de skall fungera ?
Japp. Då åker denna också ut eftersom jag inte vill byta till annan sms app. Finns det inget annat sätt att kunna skicka sms via dator ?
Okej. Valet är ditt. Jag ser inga problem att använda annan App. Original går att använda ändå. Jag använder/använde Airdroid till annat. Bra App. En annan sådan är Droid desktop edit: justerat länk
Jag jobbar med både Mac och PC. Riktigt smidigt att kunna dela filer, länkar och urklipp mellan dessa datorer.