I nuläget har vi tyvärr en driftstörning på servern som appen använder och därför kan troligtvis ingen ansluta och lyssna på Radioseven via appen. Vi jobbar på att lösa detta så snart som möjligt och vi ska förhoppningsvis även kunna ordna lite mer renundans här så att problem som detta inte behöver uppstå så lätt i framtiden. [EDIT]Nu har vi en backupserver online och appen bör fungera igen för de flesta, det kan dock ta ytterligare en stund innan alla dns-servrar har uppdaterats med den nya serverns ip-adress. [/EDIT]
Vill också rikta ett tack till jihed för det senaste inlägget, bra synpunkter där som jag ska kika närmare på. Kommer att undersöka om det går att förbättra stabiliteten vid sämre anslutning i allmänhet och kanske även ordna en 64 kbit-stream i ett annat format då mp3-stream i 64 kbit mycket riktigt inte låter vidare bra.
I övrigt ska jag försöka tillgodose ytterligare lite önskemål i nästa version, som t.ex. widget/s. Kan dock i nuläget inte säga när det kan tänkas vara klart då jag har ganska begränsat med tid att jobba med appen just nu.
Last edited: 25 september 2010