Misstänker att Telenor inte har någon som helst koll på sitt logistiken och hur dom ska hantera kölistor (om dom ens har ett sådant system) med tanke på hur spritt det är bland telefonerna.
Själv beställde jag min den 25:e och inte fått den än. Den packades igår men hann inte med bilen enligt Telefonisten. Visst, Schenker kan ha missat en bur och den skulle eventuellt ha gått men det känns mest som ett lotteri det här tyvärr.
Telefonisten ska ha uppskattning för att kollat upp folks ordrar och gett konkreta besked men Telenors hantering överlag är katastrofal.
Jag själv fick en gång reda på att jag inte hade en beställning av en kundtjänstmedarbetare i telefon, trots att jag hade ordernummer framför mig och beställningsbekräftelse. Hon tvärvägrade att kolla ordernummret utan skulle prompt ha mig att beställa en ny förlängning och ny telefon där och då.
Tackade för infon och ringde tillbaka till en annan medarbetare som hittade beställningen direkt, utan ordernummer.
Igår när jag ringde (på Telefonistens inrådan) fick jag reda på att jag inte hade lagt en beställning utan en intresseanmälan. Nekade även det och blev då hänvisad till att maila [email protected] men dom svarar ju som sagt inte på ett par dagar.
Telefonisten hittade min order i igårkväll/morse och kunde se att den var packad och skulle hämtas idag.
Rörigt är bara förnamnet
Last edited: 14 december 2011