Mobilizera får troligen in min imorgon. De beställer den luren från 20:20. Får hoppas att det stämmer, annars blir det en mindre rolig helg.
Ha ha Ja, vet inte om det är för att de vill ta varje tillfälle de kan för att få folk att tro att "just de" kommer få in den alldeles, alldeles strax... Hur kul är det att åka dit bara för att upptäcka att den inte alls finns i lager. Det lutar ju mer och mer åt att man först får tag i ett ex. måndag, tisdag nästa vecka om man har tur beroende på hur många ex som letat sig ut till Mediamarkts butiker.
Någon som beställt från tele2 som fått ett kolli id ännu? Hemsidan säger preliminär leverans imorgon, jag har inte hört nåt än :/
Var på MM i Bäckebol idag på lunchen och en säljare där sa att han inte visste men att jag var den fjärde som frågade idag.
Hmm...en sida bakåt lät han på CDON så säker att de skulle få in en leverans idag, så betyder det här att de skickat ut de som de fått, eller att de inte fått in några alls?
Från samsungs facebooksida: "Hej Anders och Jens! Vi kan bekräfta att telefonerna med svensk mjukvara började levereras igår till distributörer och återförsäljare. När det gäller när en telefon kommer i en specifik butik är det tyvärr information som är svår att ta fram på kort sikt och måste kontrolleras i många led - för att ta ett av många exempel kan en enskild återförsäljare ha beslutat att lansera en produkt på ett specifikt datum, till exempel för att sammanfalla med en planerad kampanj. Kedjan från när en telefon skickas från tillverkaren till försäljningsstarten går därför inte att jämföra med ett löpande band. Därför kan vi inte heller svara mer fördjupat i dagsläget." Så vet e fan varför ingen verkar ha någon information om när och hur många telefoner som kommer. Men det är väl inte något man kan göra direkt, bara att vänta och se.
Riktigt slunkit att det står så på deras sida.... Håller tummarna för att det kommer in till Dialect tidigare där står jag även i kö...
Jag har ringt MediaMarkt tre ggr idag och bara sagt "Hej jag tänkte kolla om ni börjat sälja en viss telefon ännu... " olika säljare varje gång men åla tre har sagt "Nexusen? " haha