Jag kan varmt rekommendera Jegor. Om ni vill ha en Nexus S och han har telefonen tillgänglig, tveka inte att kontakta honom.
Jag satte in pengar på hans Moneybookers-konto (Payson, fast för internationella affärer) där jag också var garanterad att få varan innan pengarna har överförts till hans konto. Detta gjorde han för att garantera min säkerhet.
Pengarna sattes in i måndags kl ~12.00 och han skickade iväg paketet runt ~13.30. Jegor (vad jag uppfattade det som
) nästintill sprang över till sin Service Point för att hinna få iväg mitt paket innan DHL har hämtat ut dagens paket - dock var paketen redan hämtade där. Snäll som han var så åkte han till DHL:s huvudkontor (där dem ännu inte hade varit) och lämnade mitt paket där - bara för att det skulle komma iväg samma dag. Det kallar jag service!
Några timmar senare syntes statusen "Avgått" på mitt spårningsnummer och telefonen var på väg. Jegor höll kontakten under leveransen - bara för att kunna säga så snabbt som möjligt när mitt paket fanns tillgängligt. Han svarade snabbt på mail och när själva betalningen skulle ske så skrev vi till varandra via GTalk för att underlätta det lite. Igår runt kl ~17.00 hade jag fått telefonen och efter en snabb koll att allt stod rätt till så accepterade jag leveransen på mitt Moneybookers-konto.
Det är på dessa grunder ovan som jag kan rekommendera Jegor om ni vill ha er en lur.
Trevligt, snyggt och snabbt jobbat Jegor!
Last edited: 30 december 2010