SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....
SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....
Säljer en 5 månader gammal Vit Galaxy Note 2 (GT-N7100), komplett med oöppnade tillbehör som kom med i original lådan som hörlurar, laddare S-pen m.m. Jag inkluderar även ett Galaxy Note Protective cover plus. Luren är Semi-Brickad, den startar och får konstanta Bootloops men gå att komma in på Download läge.
Då man har för lite kunskaper hur man kan få igång den igen så säljer jag den istället som Semi-brickad. Nån där ute har förmodligen större kunskaper för att få igång den igen utan några problem eller så kanske behöver nån reservdelar?
Luren är annars i prima kondition, inga sprickor eller skavanker och skärmen är hel och fin då den har haft en skärmskydd på sen dag 1.
Som sagt man kan komma in i Download läge med 3 knapps kombon, den startas normalt men efter Samsung loggan så startas den om.
Frakt: 50:- Genom Posten
Betalning: kan ordnas genom Swish eller till min Bank konto.
Vid Bud eller frågor så är det bara att lämna den i tråden.
SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅ LD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....
SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅ LD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....
SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅ LD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD....SÅLD...
-
- Filstorlek:
- 29,9 KB
- Visningar:
- 80
-
- Filstorlek:
- 26,8 KB
- Visningar:
- 79
-
- Filstorlek: