Hejsan! Undrar om någon mer än jag som har prövat appen scoopshot? Vad appen går ut på är att man antingen importerar bilder eller tar nya bilder med potentiellt nyhetsvärde och sedan säljer bilderna via appen till olika tidningar. Laddade ner appen idag och har faktiskt redan lyckats sälja två bilder för totalt 180kr Någon annan som lyckats sälja någon bild och hur mycket fick ni för bilden i så fall?
Har använt appen sedan första början och har varit väldigt nöjd! Jag har redan tjänat ihop ca 1000 kronor på diverse tasks och nyhetsbilder. Idén är galet bra, och jag ser stor potential i appen, hoppas flera tidningar hoppar på detta tåg bara. Man orkar väll inte memorera numren till alla olika tidningar heller, då är det väll bättre om alla nyhetsbilder samlas på ett och samma ställe. Vet inte hur mycket tasks det finns i Svergie, men i Finland där jag bor finns det flera tasks som man lätt kan tjäna in en 500-lapp på ett par timmar (de går bland annat ut på att ta bilder på företag) På deras nätsidor finns det en top 3 lista med de som tjänat mest och vissa har tjänat över 10 000€ dvs ca 100 000 kronor!
Det låter riktigt bra! Tyvärr kan jag inte installera installera appen verkar det som. Har en Galaxy S2 med cm9. Någon annan som lycktas med ICS?
Någon som lyckats ladda ner Scoopshot till sin HOX? Då jag går in i Play så kan jag inte ladda ner den till HOX men till TAB 10.1 och HTC Sensation så går den att ladda ner till Märkligt.....