Ska lätt inhandla en sådan här när dom släpps! Gumdrop Drop Tech Series Eee Pad Transformer TF101 Case (Black / Red) #DS-ASUS-BLK-RED - EXPANSYS Sverige Hade passat mig perfekt när man använder den i jobbet.
Tjo jag köpte en sån här för ett par veckor sedan och den låg fint i brevlådan när jag kom hem efter semestern. den sitter kanon och jag är riktigt nöjd! Leather Case ASUS Eee Pad Transformet TF101 + Film 21B - eBay (item 280691322953 end time Aug-04-11 20:02:40 PDT)
Det finns ett billigt alternativ : WEBHALLEN.com - Belkin Neoprene Sleeve fr Netbooks upp till 10.2" Om man bara vill förvara sin lilla transformer under transport.
Två användare på Amazon säger att sleeven gör så att kompassen inte fungerar eftersom den störs av magneterna i sleeven. Visst är det fint, smidigt och fiffigt med magneter istället för kardboard-band, men man vill nog hellre ha en fungerande kompass .
Jag beställde en sådan här: Black Leather Case Cover Stand for Asus Eee Pad TF101 | eBay Frakten från Kina till Sverige sägs i detta fallet vara 5,99 usd och produkten kostar 5,69 usd. Tillsammans blir detta 11,68 usd vilket till en växlingskurs på 7 sek per usd blir 11,68 * 7 = 81,76 sek . De skriver att leveransen beräknas ta mellan 7-14 (arbets)dagar. Det är i detta fallet snabbare än att vänta på Dustin. Edit1: dagar -> (arbets)dagar
Jag har efter tips från en tidigare tråd idag beställt hem: Tuff-Luv Faux Leather Book Style and Keyboard case for Asus EEE Transformer Tablet - Black - Tuff-Luv.com Verkar sjukt smidigt att kunna använda sig av sleeven med eller utan dockan. Det känns viktigt för mig eftersom jag faktiskt använder dockan en hel del, men också läser e-böcker och vill kunna ta bort den smidigt!
Finns den tillgänglig någon annanstans än på Amazon? Försökte deras brittiska site, för att slippa tull och moms, men de hade den inte. Av de olika jag titta på verkar den onekligen flexibel, skulle dock önska att det gick att luta den i olika lägen när man har den i porträttläge.
Köpte denna precis nyligen och passformen till själva pekplattan är enligt mig nästintill 100% däremot är fodralet till dockan inte 100% men fungerar dock bra. Klart proffsig känsla på det hela. Tog ca 6 arbetsdagar att få hem
Fick min idag, beställde i måndags så VÄDLIGT snabb leverans. Ser väldigt snygg och proffsig ut, skulle säga att min passar riktigt bra, även dockan. Rekommenderas!
Själv Beställlde jag en Eee pad idag, får den imorgon eller på måndag. Ett skydd har jag redan från mine gamla Eee Pc Dator Lite för stort för en Xoom, men passar nog perfect for Eee paden
Nån som har provat den officiella sleeven? Den svarta alltså? Har just nu ett i läder och plattan blir ju så jäkla stor av det. Den officiella ser betydligt mindre ut.
Jag har den, kanske inte byggd med det snyggaste eller mest stryktåliga materialet, men fördelen är att den är mycket tunn och alltid kan sitta på paddan utan att det känns klumpigt. Hjälper nog inte mycket mot stötar och tapp misstänker jag.