Fråga: Småbuggar?

Diskussion i 'Galaxy S3 LTE' startad av N_micke, 24 januari 2013.

1. N_micke

N_micke Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Tjo

Fick hem min nya telefon idag (vilken jäkla skillnad mot min xperia arc :) )

Hur som haver så blir det några frågor givetvis när det kommer nya leksaker:

1. Känt problem detta med att den inte verkar byta till mobilt internet när man kom ifrån räckhåll på trådlösa nätverket hemma? Kanske blev bättre nu när jag fyllde i ny APN dock, inte provat efter det.

Edit: Va ute med sopor nu och då slog den över till 4g nätet iaf, dock svinkallt så hade ingen lust o provsurfa :P

2. Den verkar inte vilja skicka MMS trots att den APN'en är rätt inställd när jag har igång WiFi?

Är det jag som missat nåt? Läste i nån tråd här om att det var nån update på gång, kommer den lösa sådana här buggar?

I övrigt känns det som en grymt trevlig telefon bortsett från lite småbuggar som jag nämnt :)

Edit: Halebop är abonnemanget kanske är bra att veta.

Last edited by a moderator: 24 januari 2013
  2. lukaskruger

lukaskruger Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vilken APN bytte du till?

3. N_micke

N_micke Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Halebops, den va på telia innan.

Verkar ju inte vara den enda med problem så förutsätter att det är mjukvaru fel och har förhoppningar på att allt ska funka smidigt efter 4.1.2

Edit: Kan tillägga att den nu inte vill skicka mms alls om jag väljer bilder som jag tagit själv, andra bilder verkar gå ibland.

Last edited by a moderator: 25 januari 2013
    lukaskruger gillar detta.