Tänkte byta konsultuppdrag, öka pengainflödet lite till och njuta av att bara vara tre i familjen medans det går. Efter sommarn är vi fler och då blir det sömnlöst igen hela hösten
I sommar ska jag slicka mina sår. Har precis blivit utskriven från sjukhuset efter en trevlig liten stafylokock-infektion i foten som jag ådrog mig i Thailand. Målet är att göra så lite som det bara går. Hänga med familjen till max, och bara chilla. Har man tur kan man låna svärfars sommarstuga så man får lite häng på landet
Ugh. En uppgift kvar på Engelska E, och ett prov på Matte E. Sen jävlar blir det att njuta av sommaren! Fy faen vad det ska slappas
Lite saker av det som händer för mig i sommar: -Kanske Grekland, eller så blir det Thailand i vinter vilket det lutar mest åt. -En hel del läsning. -Bada. -Åka till Liseberg, har nyss införskaffat ett "Guldpass". -Fixa mitt nya rum, inga stora framsteg sedan flytten än -Kolla på TV-serier, nyss fastnat i Futurama. -Chilla, njuta.. Nu skall jag förbereda mig för min födelsedag imorgon, blir tonåring
Denna sommar kommer bestå av: - Jobb - Fotbolls-EM - OS - Sova oerhört mycket Och sen höjdpunkten på hela skiten BRUCE SPRINGSTEEN 28 Juli Ullevi
This summer contains: - Dreamhack - Fallens Dagar - 18års fester - Bli myndig - Skaffa körkort (i alla fall planen) - Ta det lugnt
I sommar: Se Nintendo:s E3 2012 presentation av Wii U Festa Träna Skaffa körkort Flytta från hemska staden Trollhättan tillbaka till Göteborg Sola Åka utomlands Plugga (kommer inte hända)
Spotify slumpade School's Out - Alice Cooper, istället för att sjunga med vill jag bara gråta med tanke på de extra två veckorna vår skola har bestämt sig för att fortgå.
Skolan slut, körkort nästa vecka, sen är det bara slappa och cruisa runt! Plus Spanien förhoppningsvis :-) l från min LT26i