Det har hänt mig 2ggr nu på de ca3veckor jag haft min HTC Hero. Inga modifieringar gjorda alls, förutom APPS då.. Men telefonen har legat helt still och plötsligt bara startat om. Jag har inte haft problem med att det skett när jag talat i den eller rört den i övrigt. Någon som har ett förslag eller lösning? Reklamation..?
Vilken version står det att du kör under about phon och firmware? Du kan ju alltid prova med att lägga in den senaste mjukvaran och se om det löser problemet eller testa med en fabriksåterställning.
Firmware är 1.5, så nyare org finns väll inte? Om jag inte ger mig på root då dvs. Tack fõr svaret. :-)
Är du säker på att den startar om & att det inte bara är så att den tappat nätet & sedan vill ha pinkod? Detta har hänt mig & ett antal andra här på forumet några gånger, har hänt mig 3 ggr på ca 3 månader...
Jag har också varit med om att den startar om mitt framför ögonen på mig. Helt plötsligt blir skärmen svart, och sedan dyker "HERO" upp. Har hänt en gång.
Samma sak har hänt mig med omstarten och Hero på skärmen. Sen ibland vill den ha pinkoden. Är detta något "vanligt fel" ?? Känns lite windows millenium över det..