Jag är helt chockad över att inte få en enda träff när jag söker efter spelet Super Tumble. Kanske är det jag som gör fel, men jag provade Googla swedroid.se efter "tumble" men hittade inget där heller. Spelet är rätt enkelt och säkert kopierat från nåt annat spel, men går ut på att få en stjärna att ramla ner och lägga sig på en specifik platå. Stjärnan står alltid på diverse byggklossar och liknande som gör spelet ganska krångligt i slutet. Video finns: http://www.youtube.com/watch?v=GzFl4cKEi8U Nån mer än jag som nött det här spelet som en tok?
Ser faktiskt ut att vara riktigt kul. Perfekt spel för alla oss som älskar spel i stil med Angry Birds och iDemolished.
Jag har kört det ett tag. Tyvärr ser du roligare ut än vad det är... Blir ganska enformigt i längden!
Jag är just nu på level 67. Det börjar blir rejält knivigt. Nån som klarat den? Ett tips är att trycka på "on-screen"-tillbakaknappen när man inser att att det går åt skogen för att slippa se menyaninmationer.
på 68:an klickar jag bort hjulet.. sen andra stenen uppifrån, antingen hö eller vä... gäller att ha tur med studsen, kan ta några försök..sen blir det ju lätt (har fått A på den)
Nu har jag återskapat hur jag gjorde. Det kräver lite timing. Gör så här: Ta bort den högra stjärnan så att tornet börjar luta lite åt vänster. Sedan när tornet har lutat "lagom" mycket (du får prova dig fram) så tar du bort den nedersta vänstra högra klossen så tornet börjar luta över åt höger. Nu är det timing igen och du måste ta bort klossen precis under till vänster om stjärnan. Om du gjort rätt så ska stjärnan hamna över en kloss som du måste ta bort för att den ska landa stabilt på plattformen. Lycka till!
Tack, hade inte tänkt på att man kunde ta bort stjärnan... Lyckades med någon variant av din lösning ovan. Dags för 68...
Jag lyckades med 68, dock inte som Fabricman112 beskrev, den verkar vara mest tur, jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.
Klarade just ut det, riktigt bra spel fastnade rejält på 80, men efter lite tur så gick det tillslut!