Hej allihop, Vore skoj att träffa lite folk i verkliga livet för att skapa lite kontakter och höra vad andra pysslar med. NÄR: Lördagen den 19/2 och Lördagen den 26/2 kl 17:00 VAR: Vi träffas på Café Tintin på Linnegatan kl 17:00 så kan vi sedan gå vidare och ta en öl för de som har åldern inne.
Hade vart askul, men no can do. Dessutom, 14:e februari. Vad tror du folk pysslar med då? Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Kör någon helg istället. De flesta jobbar ju på måndagar. (Mest för att jag är helt upptagen på måndagar )
Bortförklaringar, som om du skulle ha något annat att göra! Skämt åsido. Hade varit intressant om det hände något för en gångs skull. Är det där cafet reko? Hänger inte mycket i den delen av stan.
Träff i hemtrakterna låter trevligt. Lite löst android snack och öl ? Jag har lagt min röst i enkäten.
De har wifi. Annars går det ju alltid att fixa nätverk via mobilen Funderar annars på cafe tintin på linnegatan. Skönare sittplatser och godare kaffe. Fast de har ju inte vattenpipa :/
Jag är mest intresserad av billig öl alternativ god öl och överkomligt pris om man skulle ta något att äta. Edit: öl är givetvis inget krav men jag ser hellre det än vattenpipa. Beror väl på ålder och när alla kan. Så sent känns det som att öl kan vara gott. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Stället spelar mindre roll, finns det öl så är jag nöjd. Vattenpipa är ju ett mysigt plus dock! Jag försöker dyka upp och representera droidstuff
Wihoo! Gratisprylar! Jag tycker vi satsar på mellan 25-27 feb, då har jag tänkt försöka dra mig till Göteborg ^^
Wow! Ser ju ut att bli av en träff iallafall. Tänkte vi spikar datumet på fredag. Gå in och anmäl er! In och rösta på doodelen då! (Eller du kanske redan har gjort det?)
Kul initiativ. Har röstat i enkäten. Gör gärna en sammanställning när allt är klart med datum, tid, plats och deltagare