Verkar som jag tappat min root? Skulle byta radio och allt såg bra ut tills jag startade om telefonen och skulle kolla så jag hade fått rätt version, då såg att det fortfarande var samma radio kvar. När jag testar i Terminal Emulator att skriva SU så får jag bara SU not found. Då provade jag att köra Visionary+ igen men telefonen startar om efter att jag kört temproot? Sen blir det massa fc's när telefonen startar upp. Måste man börja om från början igen med att nergradera till 1.32 kanske? Har 2.16 just nu iaf. Anledningen till att jag tänkte byta radio är för att den jag kör med nu verkar dra massa batteri, nere på 80% efter bara 3 timmar
Radio_12.41.60.19_26.06.04.14_M Den som rekommenderas för AR 4.0 Kan det vara så att man råkat ut för den där fixen som fanns i nyare radios?
Om det går? De kan mycket väl ha täppt igen de existerande sätten att roota på om du har riktig otur. Men ja, du får nog börja om från början. Hoppas det går bra för dig.
Känner mig lite dum nu.... Kom på varför det inte funkade. Jag glömde packa upp radio.img filen till den nya radion jag tänkte lägga in. Så jag flashade in den som redan låg uppackad i mappen igen, alltså samma som jag redan hade Men nu verkar det funka bra med den radion jag har så jag fortsätter med den ett tag till Så jag vet inte om det finns någon radio som kan ta bort root nu då iaf Glad påsk på er allihopa iaf, kan nog låsa denna tråd nu eller så får den vara kvar så jag blir påmind av mina misstag