Hittade en liten bugg. Man kan inte gå tillbaka efter att man startat programmet. Alltså i Anv. namn / lösen sidan, går ej att gå tillbaka. Man måste trycka på "huset"
Bra jobbat. Simpelt men funktionellt. Man verkar få "fel hos Tele2", eller vad det stod rätt så ofta av någon anledning.
It's not a bug, it's a feature . Nämen, det är liksom meningen att du ska fylla i anv + lösen innan appen funkar. Ska se om jag kan lösa det på ett smidigare sätt än att kidnappa bakåt och slippa den "buggen" Ja, deras servrar verkar lite instabila. Hade varit nice om de uppdaterade konstant och inte en gång om dagen med
Ontopic: En redesign/uppsnyggning är på g Offtopic: Funkar även för KTH Valhallavägen. Visar även status i grönt/rött för ledigt/bokat men syns inte på bilden (old)
På min laptop och telefon, still ironing out the last bugs Förslagsvis diskuteras Tele2-appen här och andra projekt i andra trådar
Råkade snubbla in på market "Just In" när Tele2 låg överst, blev lite lycklig och nöjd med resultatet! Kan du fixa ett menyval för att tanka ner hela fakturan som pdf också kanske, den finns ju där men antar att all information i den inte går att få ut. Jag vill nämligen ha specen som finns däri.