Hejsan! Har precis köpt en z2 Force och undrar om det finns någon möjlighet att få igång nå mörka teman utan root och byta teckensnitt. Fick ge 3990 för den på Webhallen ganska bra pris tror ja för den
Det beror väl lite på exakt Androidversion tror jag. På min Moto Z med 8.0 (1 mars säkerhetspatch) så använder jag substratum https://play.google.com/store/apps/details?id=projekt.substratum. Man måste dock köpa ett tillägg och även ha adb och ett program till datorn, så det är lite omständligt att få till första gången. Men kolla först att det ska fungera med Z2 Force.
Ska kolla upp det lite senare köpte Andromeda för ett tag sen men testade knappt på min p10. har också 8.0 med mars säkerhetspatch på z2 Tack för förslag....på g å tema lite nu
Jag köpte temat victory på playstore men jag har inte provat så mycket än och håller på lära mig mer om detta
Själv har jag bara hunnit med å testa lite bara men ska försöka mera senare. Jag tycker att Google kunde haft några val på sina teman i apparna. Trista färgval de gjort
Vad har Motorola för konstig dailer ?de gick ju inte installera Googles nya men hitta en patchad version så de blir åtminstone grå tema. Lite jobbigt att hålla på med substratum med alla uppdateringar.