Hej! Här får vi diskutera om Top Eleven och om hur man kan tjäna tokens och så.Alla som har nån fråga,varsågod och fråga.Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Gå direkt till www.topeleven.com och tryck på vinna tokens.Sedan går du till SupersonicAds och tittar där om det finns video som kan ge dig tokens.Hoppas att jag hjälpte dig lite och om du har mer frågor bara fråga. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det tror jag inte,men video är det bästa som finns att ta tokens och om du tar tokens hemma och det är slut på video,så om du går i skola,testa med skolans internet också. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag har ju tjänat ungefär 100 tokens på 10 dagar som är inte dåligt. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Spelar också detta spel. Gillar det men tycker det kanske tar lite överdrivet lång tid att bygga stadium osv.
Det tyckte jag med,när jag började spela.Nu är jag färdig med allt och väntar på nånting nytt som ska kunna byggas ännu mer på Top Eleven,när man inte har nånting att bygga så är det tråkigt. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
börjat lira det med, gillar det. Saknar tiden när man satt och lirade Managerzone! Nackdelen men fb spel är att man måste vara fb vänner för att vara vänner i spelet. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja det stämmer,men man kan adda direkt vänner på Top Eleven Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Okej! Ja, håller med er om att tar cp lång tid att utveckla arenan! Mitt lag just nu. http://i47.tinypic.com/ng8w05.jpg Värt att notera, tog över laget 23'e. Har förstärkt med En Striker (Hernandez) (fick sin sjunde stjärna inatt!) Ratajczak (Mittback) Sen 2 yttrar, Tomic & Wongyai. Och slutligen, Evra (ytterback!) (ja jag döpte om hans namn! ) Sedan köpte jag en ny keeper, Syversen för 75k. Men nu förstår jag vrf han sålde han. Han är en riktigt moralhora, även fast vi vinner så dimper hans moral ner till under 50%! Visa gärna era lag!
Jag har börjat spela för länge sen detta spelet så är jag 23 nivå nu och du få se mitt lag på bilden nu.Förlåt det står inte på svenska språket,men det är väl likadant.Jag har ju döpt nästan alla spelare till Arsenals spelare eftersom jag köpte Arsenals dräkt och Arsenals tröjor. http://img822.imageshack.us/img822/4506/42388779.png
Vika videos är det man skall kolla på? Under gratis i appen finns det inga videos. Är det nån annanstans man skall kolla?
Finns det ej några får du kolla lite senare ibland finns det inga. Kolla via mytos och super sonic ads Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Det går bra nu. Bara tappat 2p i ligan (en oavgjord) och obesegrad i både CL och cupen. Jag spelar på nivå 3 och har 27,6 i snitt på mina spelare vilket är ca 9 mer än näst bästa i min serie.
Spelade detta för ett tag sen men la sen av. Men nu har jag återupptagit min karriär som tränare. Gött att mitt lag leder ligan när jag precis tagit över det Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2