Har inte twittrat på min tablet förut och använder det rätt ofta. Men har testat tweetcaster men det är ju sjuk skillnad på den på nalle/tablet. Och officiella twitter suger också. Tweetdeck har jag inte testat men aldrig vart ett fan av det. Nån som har ett bra tips. Twicca testade jag och vart imponerad faktiskt dock sjukt trist färg.
Jag kör Tweetcaster Pro. Den är bästa jag hittat. Irriterande dock att man inte kan se svar på random tweet. Jag skulle vilja ha en app som syncar tidslinjen på mobiler och surfplatta... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
TweetLanes kör jag med, men har med tittat efter en bättre för tablets. Plume kändes riktigt bra, men skillnaden är inte enorm mot TweetLanes så det blir nog inget byte för mig. Boid är annars också trevlig och där börjar man utveckla appen igen, så snart kanske den blir bättre för just tablets.
Har kört ett flertal nu. Måste säga att Twicca rockar hårt. En liten stund att vänja säg med upplägget men cleant och snabb. Dock trist med färgerna. Ändra text storlek bara så är det den bästa på marknaden imo.
Vill man ha en full twitter-klient som en widget istället finns ju Falcon. Jag kombinerar den med Tweetlanes på min N7:a.