Det finns en guide om det på xda. Hur man ändrar partition till ROM och data. Du får googla kan inte leta nu sitter inte vid datorn. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Okej. Tack! EDIT: Hittar inget av användning :\ Dock så verkar det som att många har brickat sina telefoner när dom gjort sånt.
Ja det tror jag det att folk har bricka sina telefoner det är inte att rekommendera att ändra på partitionerna i mobilen
Däremot så kan jag rekommendera link2sd förutom vanliga app2sd så kan link2sd även skapa symboliska länkar till sd kortet på så vis går det att flytta appar som även inte har stöd för app2sd och frigöra ännu mera utrymme.. Det krävs dock att man partionerar sd kortet
Jag har redan det. Flytta appar som egentligen inte går gör den inte, det gör root. Link2SD flyttar appdatan till sdkortet.
Det här menar jag Http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1233340 Men jag har inte provar själv verkar för krångligt. Ska prova att installera appar i system/app Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk