Den ligger i försluten påse med ris nu så vi får se.
Den har ju blivit gradvis bättre under natten/dagen så jag tolkade det väl som om det bara varit lite fukt kvar. Visst kan det dock vara som du skriver att det redan är för sent och då återstår väl bara att försöka få den reparerad eller köpa en ny. Dock vill man ju pröva alla alternativ först!
Reparation ställer jag mig lite tveksam till. Man har ju inte hört det bästa om det där företaget och jag undrar om de verkligen kan ge en någorlunda överensstämmande offert. Vill ju inte betala lika mycket som en ny kostar. Förmodar att USB kontakt samt moderkort behöver bytas och frågan är om man kommer under 4 000?
Avslutar det här inlägget med en liten historia som utspelade sig igår. Efter telefonen blivit vattenskadad och jag jag försökt få igång den, starta om osv kopplade jag den till datorn. Som förklarat ovan betedde den sig då väldigt märkligt. Tar ut telefonen, startar om datorn och windows vägrar starta. Inget funkar, varken reperationsdiskar eller startlagning (som jag har för mig windows kallade det). Formatering återstår vilket jag har spenderat halva dagen med.
Lagen om alltings jävlighet?
Last edited: 9 oktober 2011