Webhunter

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av kalleb, 29 december 2010.

1. kalleb

kalleb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nytt projekt, där testare sökes.

Webhunter är en bild-browser kopplad mot nätet som laddar ner och visar bilder med fin fart.

Liten promo-video finns på http://www.youtube.com/watch?v=4rOKDdvpoYM

(osignerad) Reklamapp för nedladdning finns upplagd på http://www.logicway.se

De som vill ha den signerade betalappen (gratis givetvis) för testning skickar mail till [email protected].

Fel och brister meddelas [email protected] med ämne "Bugg"

Då Webhunter är en browser som läser från befintliga sidor på nätet kan appen innehålla visst vuxenmaterial.

Tack på förhand!

/Kalleb

2. kalleb

kalleb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Uppdaterad

Stöd för android 1.6 och framåt

Testning på 320x240 maskiner med lägre än 2.2 uppskattas.

/Kalle

Bifogade filer:

3. Buzz

Buzz Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.286

MINA ENHETER

Fungerar inte på Huawei U8100 med 2.1-update1:

I/ActivityManager( 124): Start proc by.logicway.webhunter_free for activity by.logicway.webhunter_free/.activities.WebhunterActivity: pid=720 uid=10075 gids={3003, 1015}
    W/dalvikvm( 720): VFY: unable to resolve virtual method 365: Lby/logicway/webhunter_free/WebHunterApplication;.getExternalFilesDir (Ljava/lang/String;)Ljava/io/File;
    E/WebhunterActivity( 720): onCreate
    W/System.err( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.BaseActivity.startWaitingScreen(BaseActivity.java:273)
    W/System.err( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.BaseActivity.onCreate(BaseActivity.java:87)
    E/AndroidRuntime( 720): java.lang.RuntimeException: Unable to start activity ComponentInfo{by.logicway.webhunter_free/by.logicway.webhunter_free.activities.WebhunterActivity}: java.lang.IllegalArgumentException: Activity#onCreateDialog did not create a dialog for id 1
    E/AndroidRuntime( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.BaseActivity.startWaitingScreen(BaseActivity.java:273)
    E/AndroidRuntime( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.BaseActivity.webservice(BaseActivity.java:255)
    E/AndroidRuntime( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.WebhunterActivity.initializeControls(WebhunterActivity.java:43)
    E/AndroidRuntime( 720): at by.logicway.webhunter_free.activities.BaseActivity.onCreate(BaseActivity.java:161)
    I/ActivityManager( 124): Process by.logicway.webhunter_free (pid 720) has died.

4. kalleb

kalleb Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ny build

Förbättrat stöd för tidigare android versioner.

Stöd för nedladdning av hi-res bilder.

Bifogade filer:

• chart.png
      chart.png
      Filstorlek:
      617 bytes
      Visningar:
      130