Är inte problemet mer att alla möjliga och omöjliga böjningar tillåts? Ordlistan som Wordfeud använder sig av innehåller ju information om grundform osv men de har av någon anledning valt att tillåta böjningar så att man kan använda ord som "zoners" mm.
Swedish Word Finder Swedish Word Finder finns ju på market. Jag vet inte om det var det du menade med fusk. Men om man vill fuska så går det väl. Men i värsta falls å lär man sig några nya svåra ord. Det är inte så illa tycker jag.
Mitt batteri töms riktigt fort efter att jag installerade Wordfeud. Någon annan som har problem med det?
Har precis samma problem. Det verkar som om man har notifieringen igång så startar spelet och suger musten ur batteriet. Sent from my Blade using Tapatalk
Det är ju inte bra, Då kan man lika gärna stänga av den då jag oftast ändå inte får någon notifering -_-
Har testat stänga av notifieringarna också men blir inte bättre, verkar som själva programmet hindrar telefonen från att sova.
Inte ett problem för mig. Jag har varit på batteri i snart 8 timmer och Wordfeud syns inte ens i listan över apps som har förbrukat batteri. "Awake" grafen följer "Display" så inget konstigt för heller. Device: HTC Desire Z OS: Android 2.3.3
Åh, så tråkigt. Den där visste jag inte alls om. Då dör nog spelet för mig så småningom. :-( Tack(?) för tipset.
Just den typen av appar tycker inte jag är så farligt. Man måste ju fortfarande planera var man ska lägga ordet dvs var det ger mest poäng och om det blir läge för motståndaren vid en TW-ruta. Däremot appar/hemsidor där man kan ange hur spelplanen för tillfälligt ser ut och som hjälper en var man ska lägga för att få maximal poäng som är rena fusket. Tycker jag. Jag har inga problem med att Wordfeud suger batteri. Det tar knappt nåt hos mig.
Och om man nu tvunget ska fuska finns de ju Scropple.. Fast inget jag rekommenderar alls då spelet blir riktigt tråkigt
Tycker de känns som att ordlistan inte är riktigt 100 eller så är det jag som tror ord finns som inte gör det hehe