var kan jag se vad folk har skrıvıt om zte skate asso sjelva folket som har köpt mobılen ınte sjelva zte. och varför fınns det ıngen kategorı der de fınns blade men ınte skate. Ej svenska tagneter sry.
Slutet av augusti tror jag det ryktades om. Tror den listan du kollat på över mest populära produkter även inkluderar de som offentliggjorts men ej börjat säljas än.
Ja, men i och med att de ej har den i lager och inget bekräftat leveransdatum vad jag kan se så säger det inte allt för mycket utan det handlar nog mest om förhandsbokning i dagsläget, vi får vänta och se antar jag.
Verkar som det kommer en 1GHz-variant av Skate också? NetOnNet - Telefon - Mobiltelefon - Varumärken - ZTE 1/1
Med risk att låta uppkäftig, så länkade du lite dumt. ZTE Skate Android-smartphone med 1 GHz processor! Och varför frågetecken? Det är säkert så att Netonnet ljuger och senare säljer två 800MHz fast för olika priser. Innerst inne förstår jag nog vad det där frågetecknet betyder, men jag är nog lite för tjurig idag.
I en annan tråd på Modaco är det 1 GHz som gäller, även detta från ZTE. Meckigt att få med länk i Tapatalk men tror det är sidan 3 i tråden "kommer du köpa en Skate? " Sent from my Blade using Tapatalk
Mtp på hur dålig infon om Bladen var när den kom till Sverige så tar jag specifikationerna med en nypa salt innan luren finns att köpa.
"The issue of the processor speed seems to have caused a bit of a stir due to conflicting stories about whether the Skate would be 800MHz or 1GHz. I can confirm that the Monte Carlo will be 800MHz and that the first ZTE own-branded Skates will also be 800MHz. I can also confirm that, in the fullness of time, there will be a 1GHz Skate." Skate 800MHz at launch - 1GHz coming later - Android @ MoDaCo
Mer om Skate finns i forumdelen ZTE - Allmänt, och det är väl där snacket hör hemma... ZTE Allmänt | Swedroid