DanielÖ's Recent Activity

1. DanielÖ gillade jnssons inlägg i ämnet Sandlådan 35.0/First Aid Kit prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden.

Min Xiaomi fläkt får börja jobba en del när jag sitter vid TV på kvällen nu när det börjar bli varmt i lägenheten [ATTACH]

Screenshot_20250716-205802.png 16 jul 2025 kl 21:20
  2. DanielÖ gillade paulreedsmiths inlägg i ämnet Elbilar - allt om elbilar och utveckling.

Brukar lägga månader/år på att läsa på om den bilen jag ska köpa, men är nu inne på att köpa en begagnad MY. Provkörde en Juniper och...

16 jul 2025 kl 19:38
  3. DanielÖ svarade på ämnet Elbilar - allt om elbilar och utveckling.

Mycket av de felen du nämner är vanliga på äldre bilar. Jag har haft en 3 från -22 som gick 8000 mil och nu en Y -24 på ca 2500 mil,...

16 jul 2025 kl 19:37
  4. DanielÖ svarade på ämnet Elbilar - allt om elbilar och utveckling.

@reiman Skiljer det mycket i inköp mellan Y Long Range och Standard? Long range är bra mycket kvickare än Standard, något som åtminstone...

16 jul 2025 kl 07:25
  5. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Den stora NAS-tråden - tråden för NAS, mediaserver och dylikt.

Kan vara men kan vara SMB share också tror jag. Har inte använt den funktionen själv utan jag har laddat upp mina bilder via Immich API.

15 jul 2025 kl 20:02
  6. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Den stora NAS-tråden - tråden för NAS, mediaserver och dylikt.

Man kan koppla det som externt storage när man sätter upp Inmich. Sen kan du som admin välja vem som vara ägare till den delen om jag...

15 jul 2025 kl 19:43
  7. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Den stora NAS-tråden - tråden för NAS, mediaserver och dylikt.

Nej.... Däremot är jag intresserad av att höra om du gör det :)

13 jul 2025 kl 15:25
  8. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: OnePlus Watch 3.

Laddar efter ca 5 dagar. Då har jag den i sömnläge på nätterna. Lite trackade promenader här och där också under tiden.

11 jul 2025 kl 08:33
  9. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: OnePlus Watch 3.

Min funkar klockrent sen dag 1. Snabb och rapp respons, batteritiden är finfin osv. Jag har inget alls att klaga på.

11 jul 2025 kl 06:34
  10. DanielÖ gillade NiklasOs inlägg i ämnet Costco öppnar i Sverige.

Ja, så är det ju. De gör ju så på Walmart i USA också men sett när amerikanarna diskuterar det att man bara kan fortsätta gå. Men det är...

11 jul 2025 kl 06:33
  11. DanielÖ svarade på ämnet Costco öppnar i Sverige.

Japp såg det med, jag är nog lite mer konspiratorisk och tänker att svinn/stölder är viktigare för dem :teeth:

10 jul 2025
  12. DanielÖ gillade night77s inlägg i ämnet Diskussion: OnePlus Watch 3.

Många recensioner på Youtube har pratat om det i jämförelse med Galaxy watch, jag tror några också skrev om det i ett par inlägg...

10 jul 2025
  13. DanielÖ svarade på ämnet Costco öppnar i Sverige.

Ang engelsktalande personal, är det inte så enkelt som att de tagit in folk under öppningen för att hjälpa till att få det att flyta...

10 jul 2025
  14. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: OnePlus Watch 3.

Jag har haft min Watch 3 nu sedan den släpptes igen efter felstavningen och har aldrig reflekterat över att vibrationerna skulle vara...

10 jul 2025
  15. DanielÖ svarade på ämnet Costco öppnar i Sverige.

Jag var inne idag i Malmö och shoppade loss. Vi räknade ut att vi sparade in ca 600kr bara idag, så ca 100kr sparat totalt borträknat...

10 jul 2025