DanielÖ's Recent Activity

  1. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Den stora tråden om löparskor / träningsskor.

    Tack! Just nu har jag sprungit på löpband i ett par gympaskor (tänk innebandy skor typ) men även testat lite med vanliga...

    21 apr 2024 kl 22:15
  2. DanielÖ gillade demonens inlägg i ämnet Diskussion: Den stora tråden om löparskor / träningsskor.

    Att komma igång är 50%! När du sedan känner dig bekväm med att springa så kan du börja titta på löpteknik, läsa dig in på vilka skor som...

    21 apr 2024 kl 22:13
  3. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Den stora tråden om löparskor / träningsskor.

    Snyggt svar, stort tack! Hade hoppats på något i stil med "köp skon Nike Xx" men insåg ju innerst inne att det knappast är så enkelt Ska...

    21 apr 2024 kl 18:56
  4. DanielÖ gillade demonens inlägg i ämnet Diskussion: Den stora tråden om löparskor / träningsskor.

    Träna, träna, träna. Du springer antagligen också för fort vilket är anledningen varför benhinnorna börjar inflammeras. Om du har en...

    21 apr 2024 kl 18:53
  5. DanielÖ gillade chaffiss inlägg i ämnet [Vimla] Tråden om Vimla.

    Japp säkert jag som var lite för snabb i antagandet att de vara vimla vi pratade om..

    21 apr 2024 kl 07:07
  6. DanielÖ svarade på ämnet [Vimla] Tråden om Vimla.

    Vilket ju såklart är högst relevant med tanke på frågeställningen jag tog upp gällande sparad data nu vs då.

    20 apr 2024 kl 19:15
  7. DanielÖ gillade jnssons inlägg i ämnet [Vimla] Tråden om Vimla.

    Ah, men vi pratade om sparad surf och då tog det upp att det är lite skillnader mellan olika bolag.

    20 apr 2024 kl 19:13
  8. DanielÖ gillade induktions inlägg i ämnet [Vimla] Tråden om Vimla.

    Utom hos Telias Fello. Där får man byta upp och ner, och behålla sparad pott.

    20 apr 2024 kl 14:24
  9. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: OnePlus 8 godkänna "Metis" ?.

    Här finns lite info om den. Verkar vara någon tjänst för att ansluta till TV i närheten. Behöver du den inte så neka rättigheterna bara....

    20 apr 2024 kl 06:04
  10. DanielÖ gillade Rocco420s inlägg i ämnet Diskussion: Snabba frågor & svar samt allmänt Pixel 7 och 7 Pro.

    Det är ett rätt känt problem, Google har till och med uttalat sig om det. Hände min sambo med, även hon fick en ny.

    19 apr 2024 kl 22:35
  11. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Snabba frågor & svar samt allmänt Pixel 7 och 7 Pro.

    Helt vanlig användning, både på denna och förra telefonen som jag fick utbytt. Idag hittade jag av en slump knappen på golvet när jag...

    19 apr 2024 kl 22:35
  12. DanielÖ gillade AxxTs inlägg i ämnet Utbytt igen på garanti. Pixel 7 Pro.

    Köptes via Halebop med abb. En till mig och en frun. Fruns har funkat perfekt, min.. not so much. Däremot all garanti går via Telia....

    19 apr 2024 kl 19:27
  13. DanielÖ svarade på ämnet Diskussion: Snabba frågor & svar samt allmänt Pixel 7 och 7 Pro.

    Nu ramlade volymknappen av igen på min 7 Pro. Det är andra luren den gör så på, fick en ny senast pga. samma sak. Orkar man ens bry sig...

    19 apr 2024 kl 18:13
  14. DanielÖ svarade på ämnet Utbytt igen på garanti. Pixel 7 Pro.

    Var lämnade du in den och var köpte du den?

    19 apr 2024 kl 18:11