Separera namn med ett kommatecken.
Testade båda i helgen. Skumtomten var inget att hänga i julgranen men jag gillade faktiskt julmusten tyckte den var helt ok. Jag blir iofs nöjd så...
Xiaomi 14 [IMG] [IMG]
Det mest irriterande med hel/halvljus dock är de man möter på små kurviga vägar som faktiskt bländar av men sen sätter på helljusen igen innan de...
Typ så. Har en kinesisk Pura 70 Ultra där Google och alla appar fungerar utmärkt förutom de vanliga begränsningar såsom tidslinje/Android Auto...
Beror väl på den extra skärmen. Förmodligen BankID som behöver en uppdatering för att det ska funka men tveksamt om de lägger krut på telefoner...
Nej, funkar inte. Stor risk att det aldrig kommer att funka heller skulle jag tro.
Har en Xiaomi 14 som kör kinaversionen av HyperOS 3 och det är inga som helst problem med BankID.
Bra mycket sämre än 5.8 om du frågar mig :teeth:
Kollade på Trap igår. Vilken skitfilm. Ibland stämmer inte IMDB så bra.
Nix min står på TV-bänk. [IMG]
Beklagar! Min kom på 4 dagar från beställning. Värd att vänta på dock.
Samsung S95F "77 [img]
Ändrar man region/språk till engelska så dyker det upp fler typsnitt har jag för mig.
Klickade hem en Samsung 77" S95F OLED via Benify nyss den ligger på drygt halva priset (29.490kr), Har väntat på att det ska komma något "hyfsat"...
Träffade denna trevliga kille och bytte mobil på plats. Allt var precis som beskrivet. Mina rekommendationer!