Separera namn med ett kommatecken.
Tror faktiskt du kan bespara dig den mödan. Jag har som sagt exakt samma problem och har inget skärmskydd. Garanterat en bugg som drabbar vissa...
Nej, inte vad jag vet. Problemet uppstod i samma veva som jag uppdaterade till iOS26. Som sagt visar indikatorn för ljusstyrkan att skärmen har...
Ja att det är fler som har problem.
Jag är helt säker på att det är mjukvara som är problemet då fenomenet uppstod vid iOS26 och att jag inte har ett skärmskydd. Dessutom är det ju...
Det första som händer efter uppdateringen är att skärmen tänds med jättelåg ljusstyrka :-(
Ibland tar det upp till sex försök innan skärmen är vid normal ljusstyrka vid upplåsning. Hoppas verkligen det är fixat!
Det vet jag, men jag har allt lagrat med hjälp av Face ID så det är lugnt.
Om man raderar ordinarie tangentbord så sker fenomenet du nämner nästan aldrig. Åtminstone inte för mig. SwiftKey är för mig ett måste för att...
Jag har exakt tvärtom, att jag får mörkt tema ibland trots att jag har valt ljust.
Om du menar Safari så finns absolut en hel del alternativ. Jag använder AdGuard och jag ser nog aldrig någon reklam. Aktiverar man rätt filter så...
Helvete vilken skillnad i batteriförbrukning sedan iOS/iPadOS 26. Om min iPhone 15 Pro hade femtio procent kvar efter en dag med iOS18 har jag...
Borde inte det isåfall vara logiskt för Apple att ta bort inställningen som begränsar laddningen till 80 procent och istället erbjuda en...
Min iPhone 15 Pro har precis gått ner till 97% efter 23 månaders användning. Jag brukar nöja mig med att ladda till 80 till 90 procent men ibland...
Jag gick inpå en Elgigantenbutik och där menade de att den inte alls behöver finnas i deras system utan att vilken mobil som helst går bra....
På min 15 Pro kom problemet direkt efter 26.0. Förbannat irriterande. Ibland går det inte att klistra in heller utan skärmen blir alldeles fadd...